Meest gestelde vragen door genomineerden

Je bent genomineerd en hebt vragen over de verkiezing. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier nog niet tussen, neem dan via de contactgegevens onderaan deze pagina contact op met de organisatie.
 

1. Hoe kan ik meedoen aan de verkiezing of iemand nomineren?
Alle genomineerden kunnen gratis meedoen aan de verkiezing. Zoek hier in de zoekbalk wie er tot de genomineerden behoren. Helaas is het niet meer mogelijk om jezelf te nomineren voor deze editie, wil jij meedoen met de volgende editie? Je kunt jezelf hier nomineren.


2. Wie mogen er leveranciers en bruisparen nomineren?
Iedereen mag een leverancier of bruidspaar nomineren. Als iemand jou nomineert ontvang je daarvan automatisch bericht. Een leverancier dient wel een statutair gevestigde onderneming binnen Nederland te zijn. De organisatie beoordeelt of een leverancier wordt toegelaten tot de verkiezing. In de categorie 'Bruidsparen' mogen alleen bruidsparen deelnemen die in 2017 zijn getrouwd of gaan trouwen.  


3. Kunnen er meerdere genomineerden per provincie zijn?
Jazeker, dat is geen enkel probleem. Kijk wel eerst even goed of jouw genomineerde er niet al tussen staat.


4. Wie heeft mij genomineerd? 
De organisatie heeft in beginsel een aantal leveranciers voor deze verkiezing geselecteerd. Deze genomineerden zijn hierover zo goed als mogelijk geïnformeerd. Leveranciers die liever niet genomineerd willen zijn, kunnen zich afmelden door een email te sturen naar de organisatie (zie contactgegevens onderaan deze pagina). Aansluitend mag iedereen een leverancier en bruidspaar nomineren als die nog niet genomineerd is. De organisatie neemt contact op met de betreffende genomineerde om ze te informeren over de nominatie. Op deze pagina kan er genomineerd worden.


5. Wat kan ik als genomineerde winnen?
De te winnen titel kan veel publiciteit opleveren! Daarnaast kunnen alle winnaars een prachtige Love Award ontvangen tijdens de Award Show op 1 februari 2018. De ervaring is dat het uitdragen van een titel kan leiden tot meer klanten, trotste medewerkers en meer omzet. 


6. Hoe worden de winnaars bepaald?
Lees hier hoe de provinciale en landelijke winnaars worden verkozen.


7. Maken niet alleen de grote leveranciers kans op de provincietitel?
Nee, in iedere provincie zijn er 2 titels te winnen:
     1. De genomineerde met de meeste stemmen
     2. De genomineerde met het hoogste gemiddelde cijfer
De ervaring leert dat met name kleinere genomineerden gemiddeld gezien hogere rapportcijfers halen. Op die manier maakt een kleine leverancier net zoveel kans als een grote leverancier.
 
8. Wat kan ik doen om veel stemmen te krijgen?
Om veel stemmen te werven kan je posters en flyers bestellen met je/jullie eigen naam er op. Niet verplicht, wel betaalbaar. Meer info over posters en flyers op maat. Daarnaast is het de moeite waard om jouw nominatie via Social Media zoals Facebook en Twitter uit te dragen. Tot slot werkt het uitstekend indien je jouw achterban een e-mail kan sturen met het verzoek een stem uit te brengen. En vergeet de lokale en regionale pers niet te informeren over jouw nominatie.


9. Ik heb promotiemateriaal besteld, maar ik heb dit nog niet ontvangen. 
De levertijd van het promotiemateriaal bedraagt circa 2-3 werkdagen. Ga dus eerst na wanneer je een bestelling gedaan hebt en of er sindsdien al meer dan 3 werkdagen versterken zijn. Heb je na 5 werkdagen nog niets ontvangen? Neem dan contact op met drukwerkpartner Printshare via mail of telefoon.

10. Hoe kan ik stemmen per SMS?
Stemmen via SMS doe je door een SMS-bericht naar nummer 1008 met de tekst "LOVE [UNIEKE SMSCODE]". Let er op dat er een spatie staat tussen het woord LOVE en de unieke SMS-code. Stemmen via SMS mag maximaal 1 keer per mobiel nummer. Ter bevestiging van jouw stem ontvang je 1 SMS-bericht retour. De kosten hiervan bedragen eenmalig € 0,90 (exclusief de kosten van je mobiele telefoon). Je kunt jouw persoonlijke SMS-code vinden op deze pagina.


11. Onze naam staat verkeerd op de website of we willen deelnemen in een andere categorie, kan dat gewijzigd worden?
Ja, stuur een e-mail naar vragen[@]loveawards.nl

12. Wat moet ik doen als ik toch niet genomineerd wil zijn?
Er zijn grote voordelen aan verbonden. Voor de deelnemende leveranciers biedt de verkiezing volop kansen op het verkrijgen van waardering van klanten, erkenning, positieve publiciteit en toenemende omzet bij het winnen van de titel. Deelname voor genomineerden is gratis. Wil je niet meer genomineerd zijn, stuur dan een email naar vragen[@]loveawards.nl.
 
13. Wie is de initiatiefnemer van de verkiezing? 
Organisator van de Verkiezing is Vote Company. Daarnaast is de verkiezing mogelijk gemaakt door de betrokken partner Huwelijk.nl.


14. Kan ik ook mee doen aan de verkiezing als we geen zakelijke relatie hebben met de partners van de verkiezing?
Ja, natuurlijk. De partners van de verkiezing maken de verkiezing mede mogelijk, maar hebben geen enkele invloed op de einduitslag. Ook als je geen zakelijke relatie hebt met de partners van de verkiezing kan je gewoon mee doen.

15. Zijn er algemene voorwaarden van toepassing?
Jazeker, lees hier de voorwaarden. 
 
16. Tot wanneer kan er gestemd worden?
Er kan tot en met 31 december 2017 gestemd worden.


17. Kan ik de gegevens van de stemmers inzien? 
Nee, in het stemproces bewaken we de anonimiteit van de stemmer.


Heb je vragen, opmerkingen, suggesties of gewoon iets leuks te melden over de verkiezing? Neem contact op met Tessa Ruiter, Moderator van de verkiezing, via vragen[@]loveawards.nl of telefoonnummer 06 16 83 98 19.

De BID Awards georganiseerd door Big Improvement Day in samenwerking met Vote Company. 
Vote Company faciliteert publieksverkiezingen en faciliteert met OnlineStemtool.nl
digitaal stemmen ten behoeve van besluitvorming, ledenraadpleging en peilingen

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details